מצברים לאופנועים – מצברי שנפ

מי מבינכם, אשר מחזיק אופנוע או קטנוע ברשותו, מודע היטב לסיטואציה אשר בה הנכם תקועים באמצע הדרך בלי האפשרות להניע אותו. אין דבר יותר מייאש ממצב זה. הפרמטרים של הסכום אשר מסתכם בגרירה ובקנייה של מצבר לאופנוע או מצבר לקטנוע חדש והאיחור הרב למחוז חפצכם הם רבים

מה צריך לדעת על סוגי מצברים לאופנועים?

במדינת ישראל יש הרבה חברות יצרניות או חברות יבואניות של מצברים ועליכם לוודא כי תקבלו שירות מהימן בבואכם לרכוש מצבר חדש.

החברות היצרניות של מצברים במדינת ישראל הינן פיאם איטליה וכן שנפ ישראל, הן ידועוצ באיכטת המצברים מבחינת הפן של חיי המצברים וכן עמידותם בפני מפגעים, כמו למשל – נזילות, חלודה וכיוצא בזה.

הסוגים של המצברים עבור אופנועים או קטנועים הם להלן –

  • מצבר וולטה לאופנוע VB3L-B- תינתן לכם אחריות של שנה. בדיקה והתקנה בחנות בחינם. מתאים לתנאי האקלים בישראל. מצבר חזק בעל תקן בינלאומי ומכון התקנים בישראל. עלותו כשלוש מאות ושישים ₪.
  • מצבר שנפ לאופנוע CB3L-B- תינתן לכם אחריות של שנה. בדיקה והתקנה בחנות בחינם. מתאים לתנאי האקלים בישראל. מצבר חזק בעל תקן בינלאומי ומכון התקנים בישראל. עלותו כשלוש מאות ושמונים ₪.
  • מצבר יואסה לאופנוע YTX4L-BS- תינתן לכם אחריות של שנה. בדיקה והתקנה בחנות בחינם. מתאים לתנאי האקלים בישראל. מצבר חזק בעל תקן בינלאומי ומכון התקנים בישראל. עלותו כחמש מאות ועשרים ₪.

מה קורה כאשר אתם נתקעים עם האופנוע או עם הקטנוע שלכם באמצע הדרך?

קודם כל, הדרך המסורתית הדורשת מכם מאמץ כלשהו הוא לנסות להניע בכבלים את האופנוע או הקטנוע שלכם, לשם כך עליכם למצוא עוד בעל אופנוע שיצטרף למשימה שלכם. גם במידה והתנעתם את האופנוע שלכם, סביר להניח כי תיאלצו להחליף לו מצבר. אם תלכו למוסך שלכן תמתינו שם זמן ניכר עד שיבצעו החלפה למצבר שלכן ותיאלצו להיפרד מממון רב.

שנית כל, תוכלו להזמין שירותי גרירה שברשותכם מחברת הביטוח שלכם. ממוצע ההגעה של שירותי דרך או גרירה נע בסביבות השלוש שעות שבהן הנכם מפסידים זמן רב בעבודה שלכם. כמו כן, העלות של המצברים שהם יציעו לכם הרבה יותר גבוהה, מכיוון שחברות אלו מנצלות את העובדה שנתקעתם באמצע הדרך ואתם ממהרים, בפרט אם מדובר בשעות הלילה.

האפשרות הכי טובה היא הזמנת מצבר לאופנוע עד הבית – שירות זה מוענק על ידי כמה חברות למצברים במדינת ישראל. הם כבר יעשו הכל על מנת לדאוג לרווחתכם והן מודעות לחשיבות העלות והזמן השווה לכם.

השאירו פרטים

השאירו פרטים

נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם

דילוג לתוכן